just 4 fun
| < Marzec 2007 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Zakładki:


Kategorie: Wszystkie | gry on-line | inne | muzyka | nieśmieszne ale fajne | obrazki | slajdy | tekst | wideo
RSS
sobota, 31 marca 2007
Titanic 2: To the surface! :D

Niewiarygodna, ale czy to prawda?...
Frida znalazła niesamowity pokaz "tańca" (tak to trzeba chyba jednak nazwać?) tego samego kolesia co wyginał śmiało ciało w pokazywanej na tym blogu reklamówce Heinekena (dokładnie w 15 sekundzie). Nazywa się on David Elsewhere Bernal a oto miks jego najlepszych trików:


Tu w iPodowej propagandzie:


Tu w reklamie Golfa GTI, z nałożoną twarzą Gene'a Kelly:


Nie byłbym kibicem piłkarskim, gdybym nie wrzucił tu najsłynniejszego piłkarskiego robot dance: Peter Crouch, Liverpool FC & Reprezentacja Anglii. Prawie jak koleś powyżej.


[wideo] [reklama] [nie śmieszne]
piątek, 30 marca 2007
Service Pack 3 do Windowsa ;>


[obrazki] [komputerowe]
czwartek, 29 marca 2007
Z bloga Piotra Jaczewskiego dowiedziałem się o YouTube Video Awards 2006. Pomyślałem, że to będą jakieś super-mega-hiper-ekstra filmy, a tu... Tylko jeden okazał się naprawdę świetny:
OK Go - Here It Goes Again


Filmik obejrzano do tej pory 14.141.565 razy, skomentowano 12330 razy a dodano do ulubionych 90612 razy.

[wideo] [teledysk]
wtorek, 27 marca 2007
To już klasyka :] Z takim tagiem od jakiegoś czasu pojawiają się (i będą nadal) na prawdę klasyczne (jak dla mnie) klipy z netu.


O tym klipie przypomniała mi Frida :)

[wideo] [klasyka]
poniedziałek, 26 marca 2007
Nie wiem czy nie zmieniam za bardzo profilu tego bloga ale patriotą trzeba być! :) A i reprezentacja Polski w piłce nożnej w meczach o punkty nawet z totalnymi słabeuszami nie wygrywa zawsze 5:0 tak więc mam usprawiedliwienie prezentując ten filmik:


Eliminacje Mistrzostw Europy, Polska - Azerbejdżan 5:0
Tytuł zaczerpnięty z kibicowskich przyśpiewek, kiedy to po każdym golu, od 3 wzwyż, śpiewa się (zmieniając tylko cyferkę), np. tak: Piątka do zera, trafiła Polska frajera, piątka do zera, trafiła Polska frajera.

[wideo] [nie śmieszne] [piłka nożna]
Dający zwycięstwo w Pucharze Świata i trzecie zwycięstwo w Planicy skok:


Łzy wzruszenia Mistrza:

Dekoracje, a w 3/4 filmu Mazurek Dąbrowskiego:

[wideo] [nie śmieszne] [sport]
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5